Bestellen en betalen

Veelgestelde vragen over bestellen bij COMWO

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen, annuleren en betalen van je bestelling.

Kan ik een offerte ontvangen voor 'product'?

Ja, dat kan zeker! Je kan een aanvraag doen bij de klantenservice, via info@klantenservice.nl. Om je aanvraag in behandeling te nemen hebben we nog wel wat informatie van je nodig.

  • Om welk product gaat het?
  • Wat is het artikelnummer?
  • Hoeveel stuks wil je hebben?
  • Is dit een eenmalige aankoop of ga je dit vaker bij ons afnemen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Nee, dat kan niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling. Je kan de bestelling wel weigeren aan de deur.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Nee. dat kan helaas niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling, daarom is het niet meer mogelijk om wijzigingen in je bestelling aan te brengen.

Kan ik nog iets verwijderen uit mijn bestelling?

Nee. dat kan helaas niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling, daarom is het niet meer mogelijk om producten uit je bestelling te halen.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen voor de lopende bestelling?

Nee. dat kan helaas niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling, daarom is het niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen.

Neem contact met ons op zodat we kunnen zorgen voor een goede afhandeling.

Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Dit kan voorkomen als er een tikfout in je mailadres zit of als de betaling mislukt is. Neem contact met ons op, dan kijken we graag even met je mee naar wat er aan de hand is.


Veelgestelde vragen over de betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons betaal je met iDEAL, PayPal, creditcard (we accepteren Visa, Mastercard en Maestro) en AfterPay.

Wij rekenen geen extra kosten voor de verschillende betaalmogelijkheden.

Meer informatie over AfterPay

AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dat wil zeggen dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay app en in de online omgeving ‘MyAfterPay’ kan je dit betaaloverzicht inzien en betalen.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit.

Mocht jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kan je je bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.

Waarom kan ik niet met AfterPay betalen?

Het kan soms voorkomen dat je niet kan betalen met AfterPay. Als een achterafbetaling niet door AfterPay wordt geaccepteerd, dan komt dat wellicht door één van de volgende oorzaken:

  • Je adresgegevens kloppen niet
  • Een tikfout kan ervoor zorgen dat AfterPay je bestelling niet kan accepteren. Controleer daarom altijd je naam, adres en huisnummer, postcode, woonplaats, geboortedatum én zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres hebt ingevuld.
  • Het bedrag is te hoog voor AfterPay
  • Hoge bedragen worden niet altijd geaccepteerd door AfterPay. Je bestelgeschiedenis via achteraf betalen en het bedrag van de bestelling kunnen uitmaken of je wel of niet via AfterPay kan betalen.
  • Je gebruikt AfterPay voor het eerst
  • Als je AfterPay voor het eerst gebruikt, dan raad AfterPay je aan om te kiezen voor een laag bedrag. Gebruik je AfterPay vaker? Dan kan het zijn dat je krediet uiteindelijk omhoog gaat.

We begrijpen dat vervelend is als AfterPay je achterafbetaling niet accepteert, maar helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Ook kunnen we je niet informeren over de reden, dat heeft te maken met jouw privacy. Mocht je meer willen weten dan kan je het beste contact opnemen met AfterPay.

Wil je toch wel heel graag die cv-ketel zo snel mogelijk in huis hebben? Kies er dan voor om je bestelling via een andere betaalmethode te voldoen.

Is het mogelijk om de btw te verleggen?

Nee, het is niet mogelijk om de btw te verleggen.

Klantenservice