FAQ en contact

Top 5 meest gestelde vragen

Hebben jullie 'product' op voorraad?

Je kan zelf makkelijk en snel onze voorraad checken. Kijk op de productpagina. Zie je daar "Voorraadartikel: Op werkdagen voor 21:00 besteld, dezelfde dag verzonden"? En kan je het product toevoegen aan je winkelmandje? Dan hebben we het op voorraad.

Sommige producten hebben wij niet op voorraad, maar onze leverancier wel. Je ziet dan het volgende:

Als een product niet op voorraad is (bij ons of de leverancier), kan je deze ook niet bestellen. Wil je weten wanneer we het product weer hebben? Klik dan op “Houd mij op de hoogte”.

Ik heb net besteld, wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen nog op dezelfde dag. We verwachten dan ook dat je bestelling binnen 24-48 uur bij je thuis wordt bezorgd. Je kan dit altijd volgen met behulp van de track & trace-code die je van ons krijgt.

Als het druk is bij de vervoerder dan kan bestelling vertraging op lopen. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

We begrijpen dat je je bestelling graag snel in huis wil hebben. Het is dan ook balen als de levertijd langer is dan verwacht.

Je kan het beste de track & trace en de berichtgeving controleren. Mocht je er dan helaas nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik iets retour sturen?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling of een product retour wilt sturen. Misschien bevalt het product toch niet of is er een andere reden waarom je het niet meer wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Meld je retour van te voren even bij ons aan via het retourformulier. Alleen dan kunnen we je retour verwerken.

Ik heb een technische vraag

Wist je dat je vaak het antwoord op je technische vraag kan vinden in ons Help Center? Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de fabrikant.


Voorraad

Hebben jullie 'product' op voorraad?

Je kan zelf makkelijk en snel onze voorraad checken. Kijk op de productpagina. Zie je daar "Voorraadartikel: Op werkdagen voor 21:00 besteld, dezelfde dag verzonden"? En kan je het product toevoegen aan je winkelmandje? Dan hebben we het op voorraad.

Sommige producten hebben wij niet op voorraad, maar onze leverancier wel. Je ziet dan het volgende:

Als een product niet op voorraad is (bij ons of de leverancier), kan je deze ook niet bestellen. Wil je weten wanneer we het product weer hebben? Klik dan op “Houd mij op de hoogte”.

Als ik nu bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk het product in huis hebben, dat begrijpen we. Daarom verwerken we je bestelling meteen nadat de betaling bij ons binnen is.

Producten die wij op voorraad* hebben worden meestal tussen 24-48 uur (op werkdagen) bij je thuis bezorgd. Sommige producten hebben wij niet op voorraad, maar onze leverancier wel. Je ziet dan het volgende:

* Als een product niet op voorraad is (bij ons of de leverancier), kan je deze ook niet bestellen. Wil je weten wanneer we het product weer hebben? Klik dan op “Houd mij op de hoogte”.

Plaats je je bestelling voor 21:00 uur (op werkdagen)? Dan wordt deze onder normale omstandigheden (dus bij ons op voorraad) de volgende dag al geleverd. Bestellingen die op vrijdag na 21:00 uur worden gedaan worden op maandag verwerkt.


Bestellen

Kan ik een offerte ontvangen voor 'product'?

Ja, dat kan zeker! Je kan een aanvraag doen bij de klantenservice, via info@klantenservice.nl. Om je aanvraag in behandeling te nemen hebben we nog wel wat informatie van je nodig.

  • Om welk product gaat het?
  • Wat is het artikelnummer?
  • Hoeveel stuks wil je hebben?
  • Is dit een eenmalige aankoop of ga je dit vaker bij ons afnemen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Nee, dat kan niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling. Je kan de bestelling wel weigeren aan de deur.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Nee. dat kan helaas niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling, daarom is het niet meer mogelijk om wijzigingen in je bestelling aan te brengen.

Kan ik nog iets verwijderen uit mijn bestelling?

Nee. dat kan helaas niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling, daarom is het niet meer mogelijk om producten uit je bestelling te halen.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen voor de lopende bestelling?

Nee. dat kan helaas niet. We verwerken je bestelling meteen na betaling, daarom is het niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen.

Neem contact met ons op zodat we kunnen zorgen voor een goede afhandeling.

Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Dit kan voorkomen als er een tikfout in je mailadres zit of als de betaling mislukt is. Neem contact met ons op, dan kijken we graag even met je mee naar wat er aan de hand is.


Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons betaal je met iDEAL, PayPal, creditcard (we accepteren Visa, Mastercard en Maestro) of Riverty.

Wij rekenen geen extra kosten voor de verschillende betaalmogelijkheden.

Wat is jullie KVK-nummer en btw-nummer?

Ons KVK-nummer is: 851 83 687
Ons btw-identificatienummer is: NL 8635 38 587 B01

Meer informatie over Riverty (voorheen AfterPay)

Riverty voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dat wil zeggen dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty . Met de Riverty app en in de online omgeving ‘Riverty’ kan je dit betaaloverzicht inzien en betalen.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit.

Mocht jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kan je je bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.

Waarom kan ik niet met Riverty betalen?

Het kan soms voorkomen dat je niet kan betalen met Riverty. Als een achterafbetaling niet door Riverty wordt geaccepteerd, dan komt dat wellicht door één van de volgende oorzaken:

  • Je adresgegevens kloppen niet
  • Een tikfout kan ervoor zorgen dat Riverty je bestelling niet kan accepteren. Controleer daarom altijd je naam, adres en huisnummer, postcode, woonplaats, geboortedatum én zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres hebt ingevuld.
  • Het bedrag is te hoog voor Riverty
  • Hoge bedragen worden niet altijd geaccepteerd door Riverty. Je bestelgeschiedenis via achteraf betalen en het bedrag van de bestelling kunnen uitmaken of je wel of niet via Riverty kan betalen.
  • Je gebruikt Riverty voor het eerst
  • Als je Riverty voor het eerst gebruikt, dan raad Riverty je aan om te kiezen voor een laag bedrag. Gebruik je Riverty vaker? Dan kan het zijn dat je krediet uiteindelijk omhoog gaat.

We begrijpen dat vervelend is als Riverty je achterafbetaling niet accepteert, maar helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Ook kunnen we je niet informeren over de reden, dat heeft te maken met jouw privacy. Mocht je meer willen weten dan kan je het beste contact opnemen met Riverty.

Wil je toch wel heel graag die cv-ketel zo snel mogelijk in huis hebben? Kies er dan voor om je bestelling via een andere betaalmethode te voldoen.

Is het mogelijk om de btw te verleggen?

Nee, het is niet mogelijk om de btw te verleggen.


Verzending en bezorging

We versturen niet naar België.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

Wie is de vervoerder?

Wij bezorgen zelf de producten die op basis van afmeting en/of gewicht niet mee kunnen met de pakketdienst. Lukt dit wel? Dan komt PostNL je pakket afleveren.

Ik heb net besteld, wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen nog op dezelfde dag. We verwachten dan ook dat je bestelling binnen 24-48 uur bij je thuis wordt bezorgd. Je kan dit altijd volgen met behulp van de track & trace-code die je van ons krijgt.

Als het druk is bij de vervoerder dan kan bestelling vertraging op lopen. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen.

Verzendkosten voor bezorging met PostNL

De kosten voor bezorging met de PostNL pakketdienst variëren tussen de € 4,95 en € 9,95.

  • € 4,95 bij een bestelbedrag onder de € 50,- binnen Nederland (Wadden - op Texel na - uitgezonderd)
  • € 9,95 bij een bestelbedrag onder de € 100,- voor de Waddeneilanden (Texel uitgezonderd)

De bezorg- en verzendkosten worden automatisch toegevoegd aan het eind van het bestelproces.

Verzendkosten voor bezorging met eigen vrachtwagen

De kosten voor bezorging met onze eigen vrachtauto variëren tussen de € 24,95 en € 54,95

  • € 24,95 bij een bestelbedrag onder de € 200,- binnen Nederland (Wadden - op Texel na - uitgezonderd)
  • Bezorging met eigen vrachtauto doen wij niet naar de Wadden.

De bezorg- en verzendkosten worden automatisch toegevoegd aan het eind van het bestelproces.

Levertijd bij bezorging met eigen vrachtwagen

We proberen altijd de volgende dag je bestelling af te leveren, maar in het gele én het donkergroene gebied is dit helaas niet mogelijk.

In het gele gebied leveren we op maandag en woensdag. Het gaat hierbij om de postcodegebieden:

  • 4300-5199
  • 5481-6499

In het groene gebied leveren we op dinsdag en donderdag. Het gaat hierbij om de postcodegebieden:

  • 6500-8199
  • 8260-9799
  • 9900-9999

In de overige postcodegebieden wordt elke werkdag geleverd.

Papierloos bezorgen

We leveren je bestelling zonder pakbon. Dat scheelt namelijk een hoop papier. Hierdoor proberen we onze voetafdruk te verkleinen.

We houden je natuurlijk wel op de hoogte van de afhandeling van je bestelling. Dat gaat via de mail. Zo ontvang je na het plaatsen van je bestelling een bestelbevestiging en later ook je factuur.

Wil je alles overzichtelijk bij elkaar hebben? Maak dan een account aan.

Wanneer is de bezorging gratis?

Afhankelijk van het bestelbedrag kan de bezorging van je bestelling gratis zijn.

Gratis bezorging vanaf: Pakket Vracht
Nederland (Wadden - op Texel na - uitgezonderd) € 50,- € 200,-
Waddeneilanden € 100,- Geen bezorging

Mocht het bestelbedrag niet hoger zijn dan hierboven aangegeven, dan rekenen wij bezorgkosten.

Transportrisico

Wij zijn verantwoordelijk voor het transport tot aan het moment van levering op het aangegeven adres. Het transportrisico wordt door ons gedragen. Schade tijdens transport wordt door ons vergoed en/of producten worden omgeruild. Dit bepalen wij zoveel mogelijk samen met jou.

Controleer de bestelling bij aflevering op schade. Om er zeker van te zijn dat dit is gedaan, moet je voor (bijna) alle verzonden bestellingen een document voor 'ontvangst in goede orde' ondertekenen. Beschadigingen en/of manco's worden genoteerd op het document.

Schadereclamaties kan je tot twee dagen nadat je de goederen hebt ontvangen indienen. Wij dragen zorgen vervolgens voor een gepaste oplossing. Schadereclamaties die later dan twee dagen gemeld worden, kunnen niet worden gehonoreerd.


Track & trace

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling verzameld is krijg je een track & trace-code van ons via de mail. Zo kan je bij de vervoerder je bestelling volgen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als er niemand aanwezig is op het adres, probeert de vervoerder (PostNL) je bestelling bij de buren te leveren. Als dit niet lukt, dan wordt het pakket mee terug genomen. De vervoerder biedt je bestelling dan op de volgende werkdag opnieuw bij jou aan. Je kan via de track & trace-code de status van je bestelling bijhouden.

Komt de bestelling met ons eigen vervoer? Dan bellen we je om een bezorgafspraak met je te maken. Zo weten we zeker dat het uitkomt. De chauffeur zal je een half uur van te voren bellen om er zeker van te zijn dat je er ook echt bent. Ben je er toch niet? Dan overleggen we met je of we de bestelling onbeheerd mogen achterlaten op het terrein. Kan dit niet? Dan moeten we een nieuwe bezorgafspraak maken, de kosten hiervoor (€ 24,95) brengen we bij jou in rekening. Dit bedrag moet vooraf voldaan worden. We sturen je dan een betaalverzoek.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

We begrijpen dat je je bestelling graag snel in huis wil hebben. Het is dan ook balen als de levertijd langer is dan verwacht.

Je kan het beste de track & trace en de berichtgeving controleren. Mocht je er dan helaas nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.


Er is iets mis met mijn geleverde bestelling

Ik mis een product

Een niet complete bestelling is niet de bedoeling, sorry hiervoor. Wil je dit binnen 48 uur bij onze klantenservice aangeven? We lossen het dan zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Producten verwisselen is niet bepaald handig en waarschijnlijk heb je dit product ook niet nodig. Sorry hiervoor. Wil je dit binnen 48 uur bij onze klantenservice aangeven? We lossen het dan zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb een verkeerd product besteld

Oeps, dat kan ons allemaal wel eens overkomen. Wil je dit binnen 48 uur bij onze klantenservice aangeven? We lossen het dan zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb een beschadigd product ontvangen

Een defect product is niet handig als je graag verder wilt met je klus, sorry hiervoor. Wil je dit binnen 48 uur bij onze klantenservice aangeven? We lossen het dan zo snel mogelijk voor je op.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden?

Als je vragen hebt over je bestelling dan ontvangen we graag je ordernummer. We kunnen dan makkelijker met je meekijken. Maar waar vind je het ordernummer?

Je ordernummer kan je vinden in de bevestigingsmail van je bestelling. Je ordernummer begint altijd met COM- in combinatie met een aantal cijfers.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan kan je het ordernummer vinden op je bankafschrift. Als je de betaling opzoekt via internetbankieren dan zie je een afschrijving van Coop Handelsvereniging SALO UA, in de omschrijving zie je het ordernummer.

Waar kan ik terecht met klachten?

We lossen je klacht graag op en dat lukt het beste als je even contact met ons opneemt met onze klantenservice. Hebben we je dan niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.


Retourneren

Hoe kan ik iets retour sturen?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling of een product retour wilt sturen. Misschien bevalt het product toch niet of is er een andere reden waarom je het niet meer wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Meld je retour van te voren even bij ons aan via het retourformulier. Alleen dan kunnen we je retour verwerken.

Hoe wordt mijn retour behandeld?

Wanneer wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij je een bevestiging hiervan per mail. Hebben wij het geretourneerde product geaccepteerd? Dan krijg je het volledig betaalde bedrag (eventueel inclusief verzendkosten van de initiële aankoop) teruggestort.

Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op voorwaarde dat we het product in goede orde retour hebben ontvangen.

Ik heb nog geen retourinstructies/RMA-nummer ontvangen

Retouren verwerken we handmatig, het kan daarom soms wat langer duren dan je gewend bent. Heb je na 3 werkdagen nog geen reactie van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag op mijn rekening?

Zodra we je retour verwerkt hebben, betalen we je binnen 14 dagen terug.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Bij het retourneren van je bestelling zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren.
  • Na annulering heb je nog 14 dagen om het product/de bestelling retour te sturen.
  • Tijdens de bedenktijd ben je zorgvuldig omgegaan met het product én de verpakking. Je hebt het product slechts uitgepakt of gebruikt in de mate die nodig is om de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Neem hierbij als uitgangspunt dat je het product zo hebt behandeld zoals je een product bekijkt in een fysieke winkel.
  • De verpakking van het product moet ongeopend, onbeschadigd of onbeschreven zijn.
  • Verpak het product goed en stuur het naar ons toe in een stevige verzenddoos.
  • Het RMA-nummer dat je van ons ontvangt (na aanmelding via het retourformulier) moet duidelijk zichtbaar zijn aan de buitenkant van het pakket.
  • Plak geen retourlabel, plakband of stickers op het product (alleen op de verzenddoos).
  • De kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening.
  • De wijze van retourneren, en ook de verzender, mag je zelf bepalen. Producten die niet met de brievenbus- of pakketpost retour gestuurd kunnen worden, kunnen we ophalen. De kosten hiervoor bedragen € 45,-.
  • Wij adviseren je om producten bij ontvangst, vóórdat je ze bevestigt, goed te controleren. Wanneer je een product retourneert met gebruikssporen, die niet zijn gemeld na ontvangst, kan er waardevermindering van toepassing zijn. De waardevermindering kan oplopen tot 100%, omdat artikelen in sommige gevallen helemaal niet meer te verkopen zijn.
  • Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op voorwaarde dat we het product in goede orde retour hebben ontvangen.
  • Het transportrisico is voor jou. Voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport naar ons toe ben je zelf verantwoordelijk.

Sommige artikelen kan je niet retour sturen. Het gaat dan om sanitair artikelen die aangesloten zijn geweest. We kunnen dit vanuit hygiënisch oogpunt niet opnieuw in de verkoop aanbieden.

Wat zijn de uitzonderingen voor retourneren?

Sommige artikelen kan je niet retour sturen. Het gaat dan om sanitair artikelen die aangesloten zijn geweest. We kunnen dit vanuit hygiënisch oogpunt niet opnieuw in de verkoop aanbieden.

Waardevermindering bij gebruikte en beschadigde producten

Wanneer we je retour ontvangen bekijken we de staat van het teruggestuurde product. Is alles in orde? Dan krijg je het gehele aankoopbedrag terug. Blijkt er toch iets niet in orde te zijn? Dan bepalen we aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Bij het hanteren van een waardevermindering maken wij het volgende onderscheid:

  • Beschadigde productverpakking = 20% waardevermindering
  • Inhoud verpakking klopt niet/ontbrekende geleverde toebehoren = 20% waardevermindering
  • Geen productverpakking = 50% waardevermindering
  • Beschadigd, gebruikt, gemonteerd of vies artikel = 100% waardevermindering

De waardevermindering wordt altijd toegepast op het door jou betaalde bedrag voor het product inclusief btw.

Bij producten die beschadigd zijn of niet meer als nieuw te verkopen zijn behouden wij het recht de schade op jou te verhalen. Het bedrag brengen we in mindering op het moment dat je het aankoopbedrag krijgt teruggestort. Je krijgt dan dus minder geld terug voor het product dan je oorspronkelijk betaald hebt.


Afhandeling defecten

Alles over defecten en garantie

Alle eerdergenoemde voorwaarden zijn van toepassing bij het terugsturen van een defect product.

Uiteraard begrijpen we dat de verpakking misschien niet meer in jouw bezit is en dat het product gebruikerssporen kan bevatten. Hier gaan wij soepel mee om.

  • Meld je het defect buiten de bedenktijd om? Dan heb je geen recht op terugbetaling van het aankoopbedrag van het product.
  • De fabrikant beoordeeld het defecte product. Stel de fabrikant het defect vast? Dan ontvang je van ons een nieuw product, als het product nog aanwezig is in ons assortiment. Kunnen wij het product niet meer leveren? Dan vergoeden wij het aankoopbedrag.
  • We bieden, tijdens de onderzoeksperiode van het defecte product, geen tijdelijk vervangend product aan.
  • Leek je product defect, maar is ‘ie dat toch niet? Dan krijg je daarover bericht van ons. We sturen het product naar je terug zodra wij het van de fabrikant hebben ontvangen.
  • Is je product defect? Dan krijg je daarover bericht van ons. De fabrikant zorgt voor de reparatie. Als dat niet mogelijk is dan vervangen we het product. Is vervanging niet mogelijk, omdat het product bijvoorbeeld uit het assortiment is, dan krijg je het aankoopbedrag van ons terug.
  • De verzendkosten van het defecte product van jou naar ons (het verkooppunt) worden door ons vergoed. Dit doen we alleen wanneer het product door de fabrikant is beoordeeld als defect. Bewaar daarom altijd goed het betaalbewijs van de verzendkosten. Kan je geen betaalbewijs overleggen? Dan worden de verzendkosten niet vergoed.
Defect binnen je 30 dagen bedenktermijn

Wij staan garant voor eventuele gebreken aan het product binnen je bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst. Binnen dit termijn storten we, bij een defect, het aankoopbedrag gewoon terug.

Defect na je 30 dagen bedenktermijn

Meld je een defect bij ons aan na je 30 dagen bedenktermijn? Dan staat de fabrikant garant voor eventuele gebreken aan het product. Binnen het garantietermijn heb je recht op reparatie of vervanging door de fabrikant. Als dat niet mogelijk is, dan krijg je het aankoopbedrag gewoon terug van ons.

Wanneer je een beroep doet op je fabrieksgarantie, dan is onze klantenservice slechts je eerste aanspreekpunt. Wij sturen het defecte product door naar de fabrikant voor garantiebeoordeling en eventuele reparatie of vervanging.

De duur van het garantiebeoordelingstraject met eventuele reparaties verschilt per fabrikant. Gemiddeld neemt het traject 1 à 2 weken in beslag. Wij houden je via de mail op de hoogte van de stand van zaken gedurende dit traject.

Wat moet ik doen als ik mijn product niet kan opsturen voor reparatie?

Het kan voorkomen dat je het product niet kan opsturen voor reparatie. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren als je het product niet los kan maken. Geef dit dan bij ons aan via de klantenservice.

Het kan dan zo zijn dat er een monteur van de fabrikant bij je langskomt. Dit bezoek verloopt altijd via de fabrikant (fabrieksgarantie). Er zijn geen kosten als de monteur zegt dat het defect binnen de fabrieksgarantie valt. Als de monteur beoordeeld dat dit niet binnen de garantie valt, dan krijg je een servicerapport en een rekening voor het bezoek.

Als er geen monteur langskomt en je hebt nog fabrieksgarantie, dan sturen we een nieuw product naar je toe. Je kan het defecte product dan vervangen en naar ons opsturen.

Wat gebeurt er als ik in de tussentijd zonder product zit?

We snappen dat het niet fijn is om het product (even) kwijt te zijn, maar helaas bieden we geen tijdelijke vervanging aan. Je bent uiteraard vrij om zelf een vervangend product te kopen.

Wat gebeurt er als de fabrikant mijn product als defect beoordeeld?

Is je product defect? Dan krijg je daarover bericht van ons. De fabrikant zorgt voor de reparatie. Als dat niet mogelijk is dan vervangen we het product. Is vervanging niet mogelijk, omdat het product bijvoorbeeld uit het assortiment is, dan krijg je het aankoopbedrag van ons terug.

cursor: pointer; margin-bottom: 10px;">Wat gebeurt er als de fabrikant mijn product als niet defect beoordeeld?

Leek je product defect, maar is ‘ie dat toch niet? Dan krijg je daarover bericht van ons. We sturen het product naar je terug zodra wij het van de fabrikant hebben ontvangen.


Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Telefonisch

We zijn te bereiken op 072 514 5040 (normaal tarief). We zijn te bereiken op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 08:30 tot 16:00 uur.

Gaat je vraag over je bestelling? Wil je dan je ordernummer erbij houden? We kunnen je dan sneller helpen. Je ordernummer begint met COM.

Klik hier om te bellen

Mail

Stuur je mailtje naar info@comwo.nl en we beantwoorden je mail zo snel mogelijk. We zijn te bereiken op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 08:00 tot 16:30 uur.

Gaat je vraag over je bestelling? Wil je dan je ordernummer vermelden? We kunnen je dan sneller helpen. Je ordernummer begint met COM.

Klik hier om te e-mailen

Chat

Chat met onze virtuele assistent. De virtuele assistent is 24/7 te bereiken en helpt je met het vinden van het antwoord op je vraag.

Per post

Stuur je ons liever een brief? Dat kan ook!

COMWO
Toermalijnstraat 6
1812 RL ALKMAAR

Gaat je vraag over je bestelling? Wil je dan je ordernummer vermelden? We kunnen je dan sneller helpen. Je ordernummer begint met COM.

Bedrijfsgegevens

KVK-nummer: 851 83 687
Btw-identificatienummer: NL 8635 38 587 B01

 

Contactformulier

Stuur ons een bericht
Klantenservice