Klachtenprocedure

Om je te verzekeren van een goede afhandeling van je klacht hebben wij een duidelijke klachtenprocedure. We verzoeken je om jouw klacht schriftelijk in te dienen.
Dit je kan doen door een aangetekende brief te versturen naar:

COMWO
T.a.v. Klantenservice klachtenafhandeling
Toermalijnstraat 6
1812 RL  ALKMAAR

Binnen 14 dagen na ontvangt ontvang je schriftelijk bericht over de uitkomst van de klachtenbehandeling. Blijkt het niet mogelijk om binnen deze periode tot een inhoudelijk oordeel te komen, dan stellen we je hiervan op de hoogte.

Ben je niet tevreden met de uitkomst of met de afwikkeling van je klacht? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil).

Ook is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie (https://ec.europa.eu/odr).

Klantenservice