Naar boven
  • Gratis snelle pakket levering voor bestelling boven de € 30,-
  • Gratis snelle vracht levering voor bestelling boven de € 200,-
  • 30 dagen bedenktijd en goede retourvoorwaarden

Klantenservice

Contact

Onze klantenservice is op werkdagen van 08:30 tot 16:30 beschikbaar voor alle vragen omtrent uw order. Bekijk hier hoe je ons kunt bereiken.

Vragen over onze producten?

Heeft u technische vragen over onze producten? Veel vragen kunnen al beantwoord worden door de productinformatie door te lezen. Daarnaast hebben we bij veel producten documentatie staan die je kunt downloaden. Ook in onze blogs wordt er antwoord gegeven op vragen die we regelmatig krijgen. Lees dit gerust eens door. Wordt jouw vraag erg technisch of heb je installatievragen? Dan raden we aan om hiervoor contact op te nemen met een installateur of de fabrikant van het product. Heeft u andere vragen over bijvoorbeeld uw bestelling? Kijk dan ook eens bij de veelgestelde vragen. Waarschijnlijk vindt u hier het antwoord.

Verzending

Onze orders leveren we met de grootste zorg uit. Wij maken daarom gebruik van de betrouwbare service van PostNL voor de pakketten en zorgen er voor dat artikelen, die niet met pakketdienst geleverd kunnen worden, per vracht bij je worden geleverd. Vaak wordt de volgende dag nog geleverd, ongeacht pakket- of vrachtpost! 

Retourneren

Ons retourbeleid gaat verder dan wat de Europese wetgeving voorschrijft. Bij ons heb je 30 dagen bedenktijd. Na retourmelding via het contactformulier ontvangt u een retournummer waarmee het retoursturen zo is gepiept. Aan retourneren zijn wel voorwaarden en evt. kosten verbonden. Lees daarom meer op onze retourneer pagina.

Garantie

Het is natuurlijk vervelend wanneer een product defect raakt. Soms kan het eenvoudig op te lossen zijn door bijvoorbeeld een reset uit te voeren, of batterijen te plaatsen van een beter kwaliteit. Mocht dit niet toereikend zijn, dan kun je contact opnemen met de fabrikant, misschien dat zij je hier eenvoudig mee kunnen helpen. Wanneer het artikel daadwerkelijk defect is en je hebt het bij COMWO gekocht, dan helpen we je met de garantie. Bekijk voor meer informatie onze retourneren pagina.

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@comwo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Eje ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vervangende artikelen

Helaas komt het voor dat artikelen uit het assortiment gaan. Wij tonen op de productpagina dat dit artikel niet meer leverbaar is. Op dezelfde pagina vindt je door ons geadviseerde alternatieven.