Naar boven
  • Gratis snelle pakket levering voor bestelling boven de € 30,-
  • Een compleet assortiment om jouw klus af te maken
  • 30 dagen bedenktijd en goede retourvoorwaarden

Veelgestelde vragen

Betalen

Hoe kan COMWO zulke scherpe prijzen hanteren? 

Onze producten worden scherp ingekocht. Ook houden we de kosten zo laag mogelijk, zodat we onze artikelen voor de laagste prijs kunnen aanbieden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je hebt de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden: iDEAL betaling, PayPal, Creditcard, Afterpay, Bancontact en Mister Cash. Wij rekenen hier geen extra kosten voor.

Ontvang ik een bestelbevestiging van mijn geplaatste order? 

Je ontvangt een orderbevestiging van je bestelling via de e-mail.

 

Bezorgen

Zijn er verzendkosten?

Wij hanteren verschillende verzendtarieven. Je kunt deze lezen op onze pagina verzendinformatie.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Je bestelling wordt geleverd door PostNL, Bpost, Meltrans of door Stad Alkmaar.

Hoe lang duurt het voor dat ik mijn bestelling ontvang?

De levertijd van bestellingen verschilt per bestelling. Wij verwerken je order zodra wij jouw betaling ontvangen hebben. Voorraadartikelen worden in de regel tussen 24-48 uur op werkdagen geleverd. Indien een artikel niet op voorraad is kan je deze niet bestellen. Wel kunnen wij je op de hoogte houden over wanner het artikel er weer is. Bestellingen die voor 17:00 uur op werkdagen geplaatst worden, zullen onder normale omstandigheden de volgende werkdag geleverd worden. Bestellingen op vrijdag na 17:00 uur geplaatst, worden op maandag verwerkt.

Is het mogelijk om zelf een bezorgmoment te kiezen?

Je kunt helaas niet zelf een tijdstip kiezen waarop je bestelling wordt geleverd.

Kan ik mijn bestelling volgen? 

Ja, je kan de bestelling volgen. Wanneer jouw order is gepakt in het magazijn, ontvang je een track & trace code van ons en van de vervoerder zodat je de status van jouw bestelling kunt volgen.

Hoe werkt track & trace? 

Je kunt de status van jouw bestelling volgen via track & trace. Hier kan je de bezorgdagen en -tijden terugvinden voor jouw postcode.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wanneer er niemand aanwezig is op het opgegeven afleveradres, zal de vervoerder je bestelling bij de buren afleveren. Als zij ook niet thuis zijn, zal de vervoerder het pakket mee terug nemen. De vervoerder biedt je bestelling de volgende werkdag opnieuw bij jou aan. Deze informatie wordt vastgelegd in Track&Trace, zodat je op de hoogte bent van de status van jouw zending.  

Mijn bestelling is niet compleet?

Als je een incomplete bestelling ontvangt, dien je direct contact met COMWO op te nemen.

Mijn ontvangen bestelling is defect geleverd, wat nu?

Dat vinden wij heel vervelend. Neem contact met ons op en wij zorgen direct voor een oplossing. 

Afhalen

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Wij zijn niet in het bezit van een fysieke winkel. Het is daarom niet mogelijk om je order af te halen.

Retourneren

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren als ik deze al betaald heb? 

Zodra je jouw bestelling hebt betaald, gaat je order het proces in van order picken en versturen. Het is daarom niet mogelijk om na het plaatsen van een order deze te annuleren. Je kan je order wel retourneren. Let er wel op dat je daarbij zelf verantwoordelijk bent voor de verzendkosten.

Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Je dient contact met ons op te nemen.

Wat gebeurd er in de tussentijd als ik zonder artikel zit?

Het is natuurlijk geen wenselijke situatie als je even kou zit, maar wij bieden geen tijdelijke oplossingen, zoals artikelen uitlenen of verhuren. Wanneer je het defecte artikel retour stuurt en je het garantiebeoordelingstraject met eventuele reparaties te lang vind duren, dan ben je vrij om zelf een vervangend artikel aan te schaffen.

Wat gebeurd er als de fabrikant mijn artikel als niet defect beoordeeld?

Als uit onderzoek van de fabrikant gedurende het garantiebeoordelingstraject blijkt dat het artikel niet defect is, dan krijg je daar van ons bericht over. Wij zullen dan het artikel naar je terugsturen, zodra wij terug hebben gekregen van de fabrikant.

Wat gebeurd er als de fabrikant mijn artikel als defect beoordeeld?

Als uit onderzoek van de fabrikant gedurende het garantiebeoordelingstraject blijkt dat het artikel defect is, dan heb je recht op vervanging of reparatie en als dat niet mogelijk is, dan krijg je het aankoopbedrag gecrediteerd van ons.

Wat moet ik doen als ik mijn artikel niet kan opsturen voor reparatie?

Als je een artikel heeft wat je niet kunt losmaken om op te sturen voor garantie of reparatie, dan kan het voorkomen dat er vanuit de fabrikant een monteur langskomt. Dit servicebezoek loopt altijd via de fabrikant en daarmee doe je automatisch beroep op de fabrieksgarantie. De kosten van het servicebezoek zijn kosteloos als de servicemonteur het artikel als defect binnen de  fabrieksgarantietermijn beoordeeld. Als de servicemonteur beoordeeld dat het probleem buiten de fabrieksgarantie valt, dan krijg je achteraf een servicerapport met de verrichte werkzaamheden en rekening voor het servicebezoek.
Wanneer er geen monteur langskomt en je hebt nog fabrieksgarantie op het artikel, dan sturen wij je eerst een nieuw artikel toe, zodat je deze kunt vervangen met de defecte variant. Hierna kan je de defecte variant retourneren naar ons.

Wanneer ontvang ik het geld op mijn rekening van geretourneerde producten? 

COMWO crediteert het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourorder.

Overig

Wat doen wij met mijn persoonlijke gegevens?

Wij zijn ons ervan bewust dat je vertrouwen in ons stelt. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. Op de pagina Privacy policy kan je nalezen welke gegevens we verzamelen wanneer je onze webshop gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee je gebruikservaring verbeteren. Zo begrijp je precies hoe wij werken.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Wij verzoeken je vriendelijk om je klacht via de e-mail door te geven. Wij zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk behandelen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.