Verzending en bezorging

Veelgestelde vragen over verzending en bezorging

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de verzending en bezorging van je bestelling. Wij versturen niet naar België. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

Wie is de vervoerder?

Wij bezorgen zelf de producten die op basis van afmeting en/of gewicht niet mee kunnen met de pakketdienst. Lukt dit wel? Dan komt PostNL je pakket afleveren.

Ik heb net besteld, wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen nog op dezelfde dag. We verwachten dan ook dat je bestelling binnen 24-48 uur bij je thuis wordt bezorgd. Je kan dit altijd volgen met behulp van de track & trace-code die je van ons krijgt.

Als het druk is bij de vervoerder dan kan bestelling vertraging op lopen. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen.

Verzendkosten voor bezorging met PostNL

De kosten voor bezorging met de PostNL pakketdienst variëren tussen de € 4,95 en € 9,95.

  • € 4,95 bij een bestelbedrag onder de € 50,- binnen Nederland (Wadden - op Texel na - uitgezonderd)
  • € 9,95 bij een bestelbedrag onder de € 100,- voor de Waddeneilanden (Texel uitgezonderd)

De bezorg- en verzendkosten worden automatisch toegevoegd aan het eind van het bestelproces.

Verzendkosten voor bezorging met eigen vrachtwagen

De kosten voor bezorging met onze eigen vrachtauto variëren tussen de € 24,95 en € 54,95

  • € 24,95 bij een bestelbedrag onder de € 200,- binnen Nederland (Wadden - op Texel na - uitgezonderd)
  • Bezorging met eigen vrachtauto doen wij niet naar de Wadden.

De bezorg- en verzendkosten worden automatisch toegevoegd aan het eind van het bestelproces.

Levertijd bij bezorging met eigen vrachtwagen

We proberen altijd de volgende dag je bestelling af te leveren, maar in het gele én het donkergroene gebied is dit helaas niet mogelijk.

In het gele gebied leveren we op maandag en woensdag. Het gaat hierbij om de postcodegebieden:

  • 4300-5199
  • 5481-6499

In het groene gebied leveren we op dinsdag en donderdag. Het gaat hierbij om de postcodegebieden:

  • 6500-8199
  • 8260-9799
  • 9900-9999

In de overige postcodegebieden wordt elke werkdag geleverd.

Papierloos bezorgen

We leveren je bestelling zonder pakbon. Dat scheelt namelijk een hoop papier. Hierdoor proberen we onze voetafdruk te verkleinen.

We houden je natuurlijk wel op de hoogte van de afhandeling van je bestelling. Dat gaat via de mail. Zo ontvang je na het plaatsen van je bestelling een bestelbevestiging en later ook je factuur.

Wil je alles overzichtelijk bij elkaar hebben? Maak dan een account aan.

Wanneer is de bezorging gratis?

Afhankelijk van het bestelbedrag kan de bezorging van je bestelling gratis zijn.

Gratis bezorging vanaf: Pakket Vracht
Nederland (Wadden - op Texel na - uitgezonderd) € 50,- € 200,-
Waddeneilanden € 100,- Geen bezorging

Mocht het bestelbedrag niet hoger zijn dan hierboven aangegeven, dan rekenen wij bezorgkosten.

Transportrisico

Wij zijn verantwoordelijk voor het transport tot aan het moment van levering op het aangegeven adres. Het transportrisico wordt door ons gedragen. Schade tijdens transport wordt door ons vergoed en/of producten worden omgeruild. Dit bepalen wij zoveel mogelijk samen met jou.

Controleer de bestelling bij aflevering op schade. Om er zeker van te zijn dat dit is gedaan, moet je voor (bijna) alle verzonden bestellingen een document voor 'ontvangst in goede orde' ondertekenen. Beschadigingen en/of manco's worden genoteerd op het document.

Schadereclamaties kan je tot twee dagen nadat je de goederen hebt ontvangen indienen. Wij dragen zorgen vervolgens voor een gepaste oplossing. Schadereclamaties die later dan twee dagen gemeld worden, kunnen niet worden gehonoreerd.

Klantenservice